Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Środowiskowy Dom Samopomocy w Sawinie

Logo - Środowiskowy Dom Samopomocy w Sawinie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Główny księgowy

Jednostka ogłaszająca
Środowiskowy Dom Samopomocy w Sawinie ul. Rynek 18a 22-107 Sawin
Data ogłoszenia
2015-05-06
Termin składania dokumentów
2015-05-20
Wymagane wykształcenie
Wymagania niezbędne (konieczne do podjęcia pracy na stanowisku): 1) Wykształcenie: Kandydat powinien spełniać jeden z poniższych warunków: a) Ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ukończone ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości; b)Ukończenie szkoły średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości; c) Jest wpisany do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów; d) Posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych wydane na podstawie odrębnych przepisów. 2) Staż pracy: a) 3-letnia praktyka w księgowości w przypadku ukończenia studiów wyższych), b) 6-letnia praktyka w księgowości w przypadku posiadania wykształcania średniego, c) Niewymagane w przypadku posiadania wpisu do rejestru biegłych rewidentów lub posiadania certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo posiadania świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych .
Wymagania związane ze stanowiskiem
Kandydat powinien spełniać, zgodnie z art. 54 ustawy o finansach publicznych następujące wymagania: 1) Posiadać obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art.11 ust. 2 i 3 o pracownikach samorządowych 2) Posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe Ponadto, powinien wykazać się 4) Znajomością przepisów ustaw o finansach publicznych, rachunkowości i prawo zamówień publicznych. Wymagania dodatkowe (pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku): 1)Umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, Open Office), programu księgowego „Księgowość budżetowa i planowanie”, programu „Płatnik” oraz sprzętu biurowego, 2) Znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych i prawa podatkowego, 3) Znajomość gospodarki finansowej instytucji pomocy społecznej, dyscypliny finansów publicznych, planu kont, księgowości i klasyfikacji budżetowej.
Zakres obowiązków
1) Prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami, 2) Wykonywanie dyspozycji środkami finansowymi, 3) Przygotowywanie projektu budżetu jednostki, 4) Sporządzanie bilansu, prowadzenie sprawozdawczości budżetowej i podatkowej instytucji, 5) Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, 6) Prawidłowe naliczanie zaliczek podatkowych, składek potrąceń oraz terminowe ich przekazywanie, 7) Opracowywanie projektów dokumentów regulujących organizację rachunkowości w instytucji pomocy społecznej, 8) Obsługa programu PŁATNIK – sporządzanie, rozliczanie i przesyłanie drogą elektroniczną dokumentacji ZUS, 9) Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych, 10) Należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo – księgowych, 11) Prowadzenie ewidencji księgowej wyposażenia, sprzętu oraz innych wartości rzeczowych nie stanowiących środków trwałych ich umorzenia zgodnie z obowiązującymi przepisami, l12) nne czynności wynikające z przepisów prawa i zleconych przez kierownika jednostki.
Wymagane dokumenty
Kandydat na stanowisko głównego księgowego powinien złożyć: 1) List motywacyjny, 2) Życiorys (CV), 3) Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, 4) Kserokopie świadectw pracy, 5) Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, posiadanych uprawnieniach, 6) Kserokopie dokumentów poświadczające znajomość języka polskiego – dotyczy obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, 7) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 8) Oświadczenie stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, 9) Oświadczenie stwierdzające, iż nie był skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Kserokopie przedkładanych dokumentów muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem. Dokumenty aplikacyjne (list motywacyjny i CV) winny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 . Nr 101, poz.926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zmianami)” i podpisem. „Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznych moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zmianami).
Warunki pracy
Umowa o pracę w wymiarze ¼ etatu, pierwsza umowa na czas określony z możliwością przedłużenia
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
środowiskowy Dom Samopomocy w Sawinie nie zatrudnia osób niepełnosprawnych.
Miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub drogą pocztową w terminie do dnia 20.05.2015 r. Godz. 15.00 na adres: Środowiskowy Dom Samopomocy w Sawinie ul. Rynek 18A 22-107 Sawin, w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - główny księgowy”. Za termin złożenia dokumentów przesłanych drogą pocztową uważa się datę ich wpływu do Środowiskowego Domu Samopomocy w Sawinie. dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane
Uwagi
Z Regulaminem naboru można zapoznać się w siedzibie Środowiskowego Domu Samopomocy w Sawinie lub na stronie internetowej ośrodka: www.sdssawin.bip.lubelskie.pl. Dodatkowych informacji udziela Pan/Pani Wioletta Socha pod numer telefonu: 82 567 34 05. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Środowiskowym Domu Samopomocy w Sawinie w terminie do dnia 25.05.2015 r .
Załączniki
  • doc pobrano: 24 razy

  • Jadwiga Łubkowska zam. Bukowa Wielka
    Uwagi
    Kandydat nie spełnił wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu.

    Teresa Krzeszczyk zam. Chutcze
    Uwagi
    Kandydat nie spełnił wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu.

    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Wioletta Socha
    Dodano do BIP dnia 06-05-2015 14:24:40