Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Środowiskowy Dom Samopomocy w Sawinie

Logo - Środowiskowy Dom Samopomocy w Sawinie

Stanowiska pracy

Imię i Nazwisko Informacje Kadencja Okres Kolejność
Wioletta Socha Stanowisko:Kierownik
Telefon:82 567 34 05 lub 504 146 496
Email:
Godziny przyjęć:

Od poniedziałku do piatku w godzinach od 7.30 do 15.30.


Obowiązki:
  1. Bezpośredni nadzór nad realizacją zadań jednostki;
  2. Zapewnienie należytej organizacji pracy, sprawności i skuteczności funkcjonowania placówki w celu realizacji zadań statutowych;
  3. Przydzielanie podległym pracownikom zadań i wytycznych niezbędnych do prowadzenia działalności;
  4. Obsługa kadrowa pracowników Środowiskowego Domu Samopomocy w Sawinie;
  5. Dokonywanie czynności z zakresu prawa pracy;
  6. Reprezentowanie jednostki wobec jednostki nadrzędnej oraz innych instytucji i organizacji w ramach otrzymanych uprawnień i kompetencji;
  7. Opracowanie i aktualizacja dokumentów określających funkcjonowanie ośrodka.
  8. Opracowywanie sprawozdań;
  9. Ustalanie harmonogramu pracy podległego personelu;
  10. Organizacja pracy Zespołu Wspiearająco - Aktywizującego.
0 1
Grażyna Kaniewska Stanowisko:Instruktor terapii zajęciowej
Telefon:82 567 34 05
Godziny przyjęć:

Od poniedziałku do piatku w godzinach od 7.30 do 15.30.


Obowiązki:
  1. Organizowanie stanowiska pracy dla siebie i uczestników, z którymi prowadzi zajęcia terapeutyczne.
  2. Zabezpieczenie materiałów do terapii zajęciowej, zgłaszanie zapotrzebowania na materiały terapeutyczne.
  3. Planowanie pracy na każdy miesiąc z uwzględnieniem indywidualnych planów Wspierająco - Aktywizującym uczestników i przedstawianie na piśmie do akceptacji Kierownikowi.
  4. Efektowne organizowanie i poszukiwanie różnorodnych form terapii w celu zwiększenia skuteczności terapii.
  5. Prowadzenie stałej ekspozycji prac powstałych w Środowiskowym Domu Samopomocy  w Sawinie.
  6. Zapewnienie odpowiedniego wystroju placówki w gazetki, informacje, dekoracje.
  7. Nadzorowanie uczestników w zakresie prowadzenia kroniki Środowiskowego Domu Samopomocy w Sawinie.
  8. Przeprowadzanie instruktarzu z zakresu umiejętności korzystania z różnych sprzętów 
    i urządzeń oraz opracowywanie regulaminów korzystania z w/w sprzętu.
  9. Przygotowywanie danych do miesięcznych sprawozdań z realizacji zadań.
  10. Dbanie o bezpieczeństwo uczestników podczas zajęć terapeutycznych.   
  11. Sprawowanie opieki nad podopiecznymi Środowiskowego Domu Samopomocy podczas ich pobytu w placówce oraz podczas transportu.
  12. Pomoc uczestnikom przy przemieszczaniu się z samochodu do budynku Środowiskowego Domu Samopomocy.
  13. Aktywne uczestniczenie w pracach Zespołu Wspierająco – Aktywizującego.
  14. Współpraca z rodzicami lub opiekunami w celu lepszego rozeznania potrzeb.
  15. Prowadzenie obserwacji uczestników zajęć, przekazywanie spostrzeżeń współpracownikom.
0 2
Aneta Połajdowicz Stanowisko:Instruktor terapii zajęciowej
Telefon:82 567 34 05
Godziny przyjęć:

Od poniedziałku do piatku w godzinach od 7.30 do 15.30.


Obowiązki:
  1. Organizowanie stanowiska pracy dla siebie i uczestników, z którymi prowadzi zajęcia terapeutyczne.
  2. Zabezpieczenie materiałów do terapii zajęciowej, zgłaszanie zapotrzebowania na materiały terapeutyczne.
  3. Planowanie pracy na każdy miesiąc z uwzględnieniem indywidualnych planów Wspierająco - Aktywizującym uczestników i przedstawianie na piśmie do akceptacji Kierownikowi.
  4. Efektowne organizowanie i poszukiwanie różnorodnych form terapii w celu zwiększenia skuteczności terapii.
  5. Prowadzenie stałej ekspozycji prac powstałych w Środowiskowym Domu Samopomocy  w Sawinie.
  6. Zapewnienie odpowiedniego wystroju placówki w gazetki, informacje, dekoracje.
  7. Nadzorowanie uczestników w zakresie prowadzenia kroniki Środowiskowego Domu Samopomocy w Sawinie.
  8. Przeprowadzanie instruktarzu z zakresu umiejętności korzystania z różnych sprzętów 
    i urządzeń oraz opracowywanie regulaminów korzystania z w/w sprzętu.
  9. Przygotowywanie danych do miesięcznych sprawozdań z realizacji zadań.
  10. Dbanie o bezpieczeństwo uczestników podczas zajęć terapeutycznych.   
  11. Sprawowanie opieki nad podopiecznymi Środowiskowego Domu Samopomocy podczas ich pobytu w placówce oraz podczas transportu.
  12. Pomoc uczestnikom przy przemieszczaniu się z samochodu do budynku Środowiskowego Domu Samopomocy.
  13. Aktywne uczestniczenie w pracach Zespołu Wspierająco – Aktywizującego.
  14. Współpraca z rodzicami lub opiekunami w celu lepszego rozeznania potrzeb.
  15. Prowadzenie obserwacji uczestników zajęć, przekazywanie spostrzeżeń współpracownikom. 
0 3
Anna Tokarska Stanowisko:Pielęgniarka, Instruktor terapii zajęciowej
Telefon:82 567 34 05
Godziny przyjęć:

Od poniedziałku do piatku w godzinach od 7.30 do 15.30.


Obowiązki:

PIELĘGNIARKA:

  1. Poznanie uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy pod kątem rodzaju schorzenia i stopnia niepełnosprawności.
  2. Udzielanie pomocy uczestnikom Środowiskowego Domu Samopomocy przy czynnościach związanych z utrzymaniem higieny osobistej, wyglądem zewnętrznym
    i spożywaniem posiłków.
  3. Prowadzenie zajęć z zakresu treningu umiejętności samoobsługowych, zaradności życiowej zgodnie z indywidualnym planem wspierająco – aktywizującym. 
  4. Prowadzenie zajęć z zakresu edukacji prozdrowotnej (pogadanki, trening przyjmowania leków, trening rozpoznawania zwiastunów nawrotu choroby).
  5. Motywowanie uczestników i pomoc w utrzymywaniu kontaktów z placówkami służby  zdrowia.
  6. Dbanie o systematyczne i prawidłowe przyjmowanie leków uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy podczas pobytu w placówce.
  7. Prowadzenie zajęć w pracowni gospodarstwa domowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Sawinie.
  8. Organizowanie stanowiska pracy dla siebie i uczestników, z którymi prowadzi zajęcia terapeutyczne.
  9. Zabezpieczenie materiałów do zajęć, zgłaszanie zapotrzebowania na materiały terapeutyczne.
  10. Współpraca z lekarzami rodzinnymi uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy oraz lekarzem psychiatrą.
  11. Sprawowanie opieki nad podopiecznymi Środowiskowego Domu Samopomocy podczas ich pobytu w placówce oraz podczas transportu.
  12. Dbanie o czystość i estetyczny wygląd miejsca pracy (pomieszczeń i inwentarza).
  13. Ścisła współpraca z Kierownikiem i pozostałymi członkami Zespołu Wspierająco – Aktywizującego oraz aktywny udział w jego pracach;
  14. Stała współpraca z rodzicami, opiekunami lub innymi osobami bliskimi uczestników w celu lepszego rozeznania ich potrzeb.
  15. Koordynowanie i monitorowanie realizacji indywidulanych planów wspierająco – aktywizujących powierzonych uczestników.
  16. Planowanie pracy na każdy miesiąc z uwzględnieniem indywidualnych planów Wspierająco - Aktywizującym uczestników i przedstawianie na piśmie do akceptacji Kierownikowi.
  17. Przygotowywanie danych do miesięcznych sprawozdań z realizacji zadań.
  18. Bieżące i rzetelne dokumentowanie pracy
  19. Dbanie o wysoką jakość świadczonych usług i jak najwyższą ich skuteczność;
  20. Wykonując powierzane zadania kierowanie się zasadą dobra uczestników i ich rodzin oraz poszanowania ich godności i prawa do samostanowienia.
  21. Zachowanie w tajemnicy informacji dotyczących uczestników uzyskanych w toku czynności zawodowych.

INSTRUKTOR TERAPII ZAJĘCIOWEJ:

  1. Prowadzenie zajęć terapeutycznych w Pracowni Gospodarstwa Domowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Sawinie.
  2. Organizowanie stanowiska pracy dla siebie i uczestników, z którymi prowadzi zajęcia terapeutyczne.
  3. Zabezpieczenie materiałów do terapii zajęciowej, zgłaszanie zapotrzebowania na materiały terapeutyczne.
  4. Zapewnienie odpowiedniego wystroju placówki w gazetki, informacje, dekoracje.
  5. Prowadzenie treningów umiejętności interpersonalnych i rozwiązywania problemów oraz treningu funkcjonowania w życiu codziennym.
  6. Dbanie o bezpieczeństwo uczestników podczas zajęć terapeutycznych.  
  7. Sprawowanie opieki nad podopiecznymi Środowiskowego Domu Samopomocy podczas ich pobytu w placówce oraz podczas transportu.
  8. Dbanie o czystość i estetyczny wygląd miejsca pracy (pomieszczeń i inwentarza).
  9. Ścisła współpraca z Kierownikiem i pozostałymi członkami Zespołu Wspierająco – Aktywizującego oraz aktywny udział w jego pracach;
  10. Stała współpraca z rodzicami, opiekunami lub innymi osobami bliskimi uczestników w celu lepszego rozeznania ich potrzeb.
  11. Koordynowanie i monitorowanie realizacji indywidulanych planów wspierająco – aktywizujących powierzonych uczestników.
  12. Planowanie pracy na każdy miesiąc z uwzględnieniem indywidualnych planów Wspierająco - Aktywizującym uczestników i przedstawianie na piśmie do akceptacji Kierownikowi.
  13. Przygotowywanie danych do miesięcznych sprawozdań z realizacji zadań.
  14. Bieżące i rzetelne dokumentowanie pracy
  15. Dbanie o wysoką jakość świadczonych usług i jak najwyższą ich skuteczność;
  16. Wykonując powierzane zadania kierowanie się zasadą dobra uczestników i ich rodzin oraz poszanowania ich godności i prawa do samostanowienia.
  17. Zachowanie w tajemnicy informacji dotyczących uczestników uzyskanych w toku czynności zawodowych.

 

0 4
Marta Wrębiak Stanowisko:Technik fizjoterapii
Telefon:82 567 34 05
Godziny przyjęć:

Od poniedziałku do piatku w godzinach od 7.30 do 11.30.


Obowiązki:
  1. Poprawne rozpoznanie i stosowanie technik i metod rehabiliatcji ruchowej wśród uczestników, szczególnie w oparciu o rozpoznanie jednostki chorobowej i zalecenia lekarza;
  2. Planowanie pracy majacej na celu równomierne rozłożenie zabiegów w ciągu tygodnia 
    i dnia;
  3. Prowadzenie zajęć indywidualnych i grupowych zgodnie z indywidualnym planem postępowania wspierająco - aktywizującego;
  4. Aktywny udział w pracach zespołu wspierająco - aktywizujacego Środowiskowego Domu Samopomocy w Sawinie;
  5. Dbanie o bezpieczeństwo uczestników podczas ćwiczeń ruchowych oraz innych zajęć rehabilitacyjnych;
  6. Wspólpraca z rodzinami, opiekunami - prowadzenie edukacji w zakresie kontynuowania w środowisku domowym rehabilitacji indywidualnej;
  7. Przeprowadzanie instruktarzu w zakresie umiejętności korzystania ze sprzętu rehabilitacyjnego oraz opracowywanie regulaminu korzystania z w/w sprzętu;
  8. Sprawowanie opieki nad uczestnikami podczas ich pobytu w placówce oraz podczas przejazdu z miejsca zamieszkania do ośrodka.
0 5
Marek Kondziela Stanowisko:kierowca
Obowiązki:
  1. Wykonywanie wszystkich wymaganych czynności związanych z obsługą codzienną powierzonego samochodu służbowego Środowiskowego Domu Samopomocy
    w Sawinie, w tymdbanie o jego należyty stan techniczny, czystość i porządek;
  2. Serdeczne i przyjazne odnoszenie się do  osób korzystających z przewozu samochodem służbowym Środowiskowego Domu Samopomocy w Sawinie;
  3. W razie potrzeby pomaganie uczestnikom we wsiadaniu i wysiadaniu z samochodu służbowego.
  4. Przestrzeganie przepisów bhp i ppoż. przy wykonywaniu wszelkich czynnościobsługowych przy powierzonym pojeździe;
  5. Bieżące prowadzenie obowiązującej dokumentacji dotyczącej eksploatacji samochodu /karty drogowej samochodu służbowego/;
  6. Dbanie by dysponenci samochodu osobowego podpisywali kartę drogową;
  7. Dokonywanie terminowego rozliczenia pobranych zaliczek gotówkowych na zakuppaliwa i koszt podróży służbowych.
  8. Dbanie o powierzony pojazd i jego wyposażenie oraz zabezpieczenie przeduszkodzeniem i kradzieżą pod rygorem odpowiedzialności materialnej, w tym odprowadzanie samochodu do wyznaczonego miejsca garażowania;
  9. Przestrzeganie ustalonych przez producenta powierzonego pojazdu terminówwykonania obsług technicznych, przeglądów i wymian olejów i płynów, stosując przytym ich właściwe rodzaje zalecane przez producenta tego pojazdu;
  10. Zgłaszanie Kierownikowi niezwłocznie wszelkich zawinionych i niezawinionychkolizji i wypadków drogowych.
  11. Usuwanie na bieżąco drobnych usterek w powierzonym pojeździe zauważonych wtrakcie eksploatacji powierzonego pojazdu, a w przypadku niemożności ich usunięciazawiadamiania Kierownika.
  12. Zgłaszanie Kierownikowi wszelkich uszkodzeń powierzonego pojazdu oraz wszelkich braków sprzętu stanowiącego wyposażeniepowierzonego pojazdu.
  13. W czasie oczekiwania na dyspozycje wyjazdu powierzonym pojazdem, wykonywanie prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku wokół budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Sawinie /np. w okresie letnim koszenie trawy, w okresie zimowym odśnieżanie chodników itp./
0 10