Biuletyn Informacji Publicznej

Środowiskowy Dom Samopomocy w Sawinie

Logo - Środowiskowy Dom Samopomocy w Sawinie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Główny księgowy

Jednostka ogłaszająca
Środowiskowy Dom Samopomocy w Sawinie ul. Rynek 18a 22-107 Sawin
Data ogłoszenia
2020-09-29
Termin składania dokumentów
2020-10-14
Wymagane wykształcenie

Wymagania niezbędne (konieczne do podjęcia pracy na stanowisku):

  1. Głównym księgowym może być osoba, która spełnia jeden z poniższych warunków:
    1. Ukończył/a ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej trzy letnią praktykę w księgowości;
    2. Ukończył/a średnią pomaturalną lub policealną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej sześcioletnią praktykę w księgowości;
    3. Jest wpisany/a do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów;
    4. Posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych wydane na podstawie odrębnych przepisów.
  2. Posiada obywatelstwo polskie,
  3. Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  4. Nie była prawomocnie skazana wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa skarbowe,
  5. Posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego,

Wymagania dodatkowe:

  1. Staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,
  2. Umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, rzetelność, systematyczność, komunikatywność, kreatywność, samodzielność i terminowość.
  3. Umiejętność stosowania i interpretacji przepisów.

 

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi do tej ustawy,
  2. Znajomość regulacji prawnych z zakresu rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej,
  3. Znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatku dochodowego od osób fizycznych,
  4. Umiejętność sporządzania sprawozdań i analiz,
  5. Umiejętność posługiwania się narzędziami informatycznymi (środowisko Windows, Excel, Płatnik, programy finansowo – księgowe i kadrowo – płacowe).
Zakres obowiązków

Do zadań głównego księgowego należy w szczególności:

  1. Przygotowanie projektu budżetu, zmian w budżecie, nadzór i bieżąca analiza realizowanego budżetu,
  2. Opracowanie i nadzór nad sporządzaniem rocznych planów finansowych określających potrzeby w zakresie działalności ośrodka,
  3. Prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  4. Sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych, budżetowych i statystycznych,
  5. Nadzór nad bieżącą realizacją budżetu ośrodka i przestrzeganiem dyscypliny budżetowej,
  6. Podpisywanie dokumentów stanowiących podstawę do wydatkowania środków finansowych,
  7. Przygotowywanie projektów zarządzeń w zakresie zmian planów finansowych,
  8. Prowadzenie kontroli zgodności operacji finansowych z planem finansowym,
  9. Dokonywanie kontroli kompletności i rzetelności dokumentów księgowych,
  10. Dekretowanie wszystkich dokumentów finansowych zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową,
  11. Naliczanie wynagrodzeń oraz prowadzenie spraw płacowych pracowników Środowiskowego Domu Samopomocy w Sawinie – sporządzanie listy płac z wykorzystaniem programu komputerowego, ewidencja podatku od osób fizycznych, składek ZUS, prowadzenie ewidencji płacowej ze wszystkich form zatrudnienia,
  12. Prowadzenie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Urzędem Skarbowym oraz innych wynikających z przepisów prawa,
  13. Sporządzanie deklaracji ZUS, naliczeń odpisów na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych,
  14. Prowadzenie ewidencji wszystkich składników majątkowych,
  15. Opracowywanie projektów aktów wewnętrznych wydawanych przez kierownika ośrodka dotyczących prowadzenia rachunkowości, a w szczególności: polityki rachunkowości oraz zasad przeprowadzenia i rozliczenia inwentaryzacji.
  16. Współpraca ze skarbnikiem gminy Sawin,
  17. Inne czynności wynikające z przepisów prawa i zleconych przez kierownika jednostki.
Wymagane dokumenty
  1. List motywacyjny,
  2. CV z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej i z informacjami o wykształceniu (bez zdjęcia),
  3. Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. Kserokopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy, dodatkowe kwalifikacje potwierdzające doświadczenie i staż pracy poświadczone za zgodność z oryginałem,
  5. Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie kandydata potwierdzonych za zgodność z oryginałem,
  6. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli została orzeczona, potwierdzona za zgodność.
  7. Oświadczenia kandydata o:
    1. Braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    2. Nie toczącym się przeciwko kandydatowi postępowaniu karnym,
    3. Posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
    4. Braku przeciwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym.
  8. Podpisana klauzula informacyjna, w przypadku braku podpisanej własnoręcznym podpisem klauzuli informacyjnej, dokumenty nie zostaną dopuszczone do procesu rekrutacji.
  9. Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282)” oraz własnoręcznie podpisane.
Warunki pracy
  1. Praca będzie wykonywana w siedzibie Środowiskowego Domu Samopomocy w Sawinie, w pomieszczeniu biurwym, pozbawionym barier archiktektonicznych.
  2. Stanowisko pracy wyposażone w niezbędne urządzenia (komputer, drukarka, telefon itp.).
  3. Umowa o pracę w wymiarze 0,50 etatu, na czas określony, z możliwością przedłużenia.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6 %.

Miejsce składania dokumentów
  1. Wymagane dokumenty winny  być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub drogą pocztową w terminie do dnia 14 października 2020 r.  Godz. 15.00 na adres: Środowiskowy Dom Samopomocy w Sawinie ul. Rynek 18A 22-107 Sawin, w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze główny księgowy Środowiskowego Domu Samopomocy w Sawinie ”.
  2. Za termin złożenia dokumentów przesłanych drogą pocztową uważa się datę ich wpływu do Środowiskowego Domu Samopomocy w Sawinie. dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Uwagi
  1. Postępowanie rekrutacyjne składa się z dwóch etapów:
    1. etap 1 - weryfikacja dokumentów aplikacyjnych,
    2. etap 2 - rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami spełniającymi wymogi.
  2. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną niezwłocznie poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną na adres e-mail o terminie dalszego postępowania.
  3. Dokumenty rekrutacyjne złożone po terminie bez zastrzeżonej formy papierowej w sposób inny niż określony w ogłoszeniu, niekompletne podlegają odrzuceniu, a kandydat nie jest dopuszczony do dalszego postępowania.
  4. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na tablicy ogłoszeń  Środowiskowego Domu Samopomocy w Sawinie oraz na stronie sdssawin.bip.lubelskie.pl.
  5. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do dalszego postępowania zostaną zniszczone lub zwrócone na wniosek kandydatów po zakończeniu naboru.
  6. Dokumenty aplikacyjne kandydatów nie zakwalifikowanych będzie można odebrać osobiście w siedzibie Środowiskowego Domu Samopomocy w Sawinie. Dokumenty nie odebrane w terminie 6 miesięcy od dnia podania wyników naboru zostaną zniszczone.
Załączniki

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Wioletta Socha
Dodano do BIP dnia 30-09-2020 15:05:41